dinsdag 10 februari 2015

Kerstvakantie

Het is al een tijdje geleden dat ik wat nieuws te vertellen had, maar dit moeten jullie echt weten!

In de Kerstvakantie ben ik naar Drenthe geweest. Een vakantieplek waar ik al wel eerder heb gelogeerd. Ik denk dat het een kleine week duurde, en het was heerlijk daar!
Ik kon er leuk spelen met alle Cairnmeisjes en Cairnjongens. Super!
Het eten was ook prima! Eigenlijk te goed zou ik zeggen. Ik denk dat ik wat te veel heb gegeten. Ik ben namelijk erg dik geworden!

Zie je mijn hangbuik?
 
 
Eigenlijk moet ik bekennen dat ik ook nu het eten wel lust. Ik lust het zo graag dat de baas mij al een derde maaltijd per dag geeft.
Hij moet wel héél erg van me houden, want Trish en Bente krijgen die derde maaltijd niet. Wat ben ik eigenlijk een bofkont hé?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen